Založ si blog

Ako som prekonal Koronavírus ? !

Ako by som začal? V prvom rade sa musím priznať že respiračné ťažkosti ma trápili už nejakých päť rokov.Spôsobené boli tým že som sa dostal do závislosti na nosových kvapkách.Vyskúšal som všetky 🙂
Vo februári tohto roku 2020 som započul niečo o nejakom víruse. Nevenoval som tomu nejakú veľkú pozornosť, až do marca. Vtedy jedného dňa ma preháňalo a navečer som sa nevedel vôbec poriadne nadýchnuť. Svoje obľúbené pomocníčky kvapky do nosu nezaberali.
Obliekol som sa a išiel som na pohotovosť. Na prst mi dali niečo čím mi zmerali okysličovanie krvi či čo a poslali ma domov Lexaurínom.
Mal som si dať polku tabletky, ale neskôr som si dal aj druhú.Zaspal som.
Sem, tam som sa zobudil.
Ráno som vstal a nič všetko v poriadku dýchal som. Neskôr poobede ma znovu a znovu prehnalo, dýchacie ťažkosti opäť boli naspäť.
Večer som znovu išiel na pohotovosť a ordinujúca lekárka mi dala nejakú injekciu.
S lístkom o popise a podozrení na tetániu som prišiel ráno ku svojej obvodnej lekárke a s ďalším výmenným lístkom ma odoslala psychológovi, následne psychiatrovi.
Bol to piatok, tak ma poistila balíčkom lexaurínu na víkend.
Tretí deň po ťažkostiach ma prestalo preháňať, ale dýchacie ťažkosti ostali. Kombinoval som nosové kvapky a lexaurín aby som to nejako  udýchal.
Medzi tým už v médiách vypukla panika. V pondelok som prišiel psychologičke a po vyplnení dotazníka ma poslala rovno psychiatričke.
Diagnóza znela: panická porucha. Fíha, povedal som si. Dostal som nejaké tabletky a chodil na pravidelnú kontrolu. Tie tabletky mi pomohli s mojím syndrómom  závislosti na kvapkách. Som tomu veľmi rád, pretože bez tých antidepresív a veľkej sebakontroly  by sa mi to nikdy nepodarilo.

Dobre, toto bola prvá časť príbehu.

Niekedy koncom júna mi poslal moja zdravotná poisťovňa informáciu že mám nárok na preventívnu prehliadku a s ňou spojené testy na protilátky na Covid-19.
Neváhal som dal som si ich spraviť v rámci odberu krvi.
Asi po troch dňoch prišiel výsledok že hodnoty sú hraničné.
Malé vysvetlenie 0-9/ Negatívne , 9-11/ Hraničné , 11 a vyššie pozitívne.
Ja som mal 10.1 , čiže hraničné. Na základe hraničných výsledkov výsledkov ma poslali na infektológiu. Dali mi odporučenie priamo na test Covid- 19.
Keďže to išlo takouto cestou tak test bol zadarmo.
Objednali ma presne na dátum a  čas. Nebolo to vôbec tak ako v telke niektorí hysterici predvádzali. 🙂 Do nosu to trošinka pošteklilo a do hrdla úplne v pohode.
Išiel som domov a do 48 hodín mi mal prísť výsledok. Prišiel cca za 32 hodín a bol negatívny. Na infektológii  mi na základe týchto zistení oznámili, že podľa klinických ťažkostí  ktoré som mal v marci je pravdepodobné že som vírus Covid-19 už prekonal. Hraničné výsledky to že vraj potvrdili.
Na záver by som len chcel povedať, že nemusíte mať horúčky a ani iné klinické ťažkosti uvádzané v médiách. Covid-19 ste už kľudne mohli prekonať a máte už vytvorené protilátky, ale tie ťažkosti s dýchaním čo som mal boli naozaj veľmi ťažké!
V tej dobe som s celou rodinou mal dostatočný prísun vitamínu D a možno preto to
malo takýto priebeh. Neviem…
Pomohli mi vírus prekonať antidepresíva? Možno áno a možno dobrá imunita.

Čo ne-robiť ak chcete v živote niečo dosiahnuť ! Krátke múdro.

09.07.2020

Ak chcete v živote niečo dosiahnuť, tak ako prvé treba zo svojho života vyselektovať ľudí s negatívnymi a pesimistickými postojmi k životu.Nezabúdajte na to alebo si dookola opakujte, že títo ľudia vám nikdy nepomôžu a najskôr vás budú chcieť stiahnuť do ich bludného stereotypu a s…k. Akonáhle máte pocit, že vás niečo nebaví tak to skúste odložiť na [...]

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

ludwaismania1

POSTREHY Z MÔJHO ŽIVOTA

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 5746x
Priemerná čítanosť článkov: 2873x

Autor blogu

Kategórie

Archív